Content

Szukaj w blogu

czwartek, 8 maja 2014

Wiem, czego nie wiem, ale nie wiem, jak się tego dowiedzieć.

Tytuł tytułem, a kiwi kiwi.

Ale zaczynając od tego nieszczęsnego tytułu. Od dwóch dni próbuję się dowiedzieć jak zrobić, yyy... eee... dobra, tego rąbka tajemnicy uchylę pod koniec tekstu, żebyście się trochę pogłowili albo, co bardziej niecierpliwi, zjechali na dół i dowiedzieli się wcześniej, więc nazwijmy to na razie CZYMŚ.

Od dwóch dni, przeszukałam internety wzdłuż i wszerz, wypytałam wszystkich znajomych i nikt nic nie wie. Po wpisaniu w góglach zapytania, które wydaje mi się właściwe, wyskakuje kilka stron, blogów i tym podobnych rzeczy, ale kiedy na nie wchodzę, to mam wrażenie, że osoba, która to pisała w ogóle mnie nie rozumie i pisze o jednorożcach skaczących po chmurkach na niebie.




W tym momencie uświadomiłam sobie, że:
a) albo jestem głupia
b) albo to jest mega tajne i powinnam się zgłosić do jakichś megatajnych służb od CZEGOŚ
c) albo po prostu nie umiem szukać





I w obecnie zaistniałej sytuacji mam także kilka opcji do wyboru:
a) zawinąć się w koc, który ochroni mnie przed wszechświatem i płakać z bezradności
b) iść na specjalistyczne leczenie, do specjalisty, który zajmuje się ludźmi, którzy nie umieją znaleźć CZEGOŚ
c) zapytać was
 
I w tym przypadku wybrałam opcję c:
A tajemnicze pytanie brzmi: Czy ktoś z was ma jakieś pojęcie na temat tego, jak samodzielnie można stworzyć stronę internetową(i tu nie mówię o czymś na bazie wordpressa, tylko czymś więcej)?

47 komentarze:

  1. Ajajaj, trudne pytanie...
    Na które niestety nie znam odpowiedzi:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie znam. To znaczy na infromatyce się uczyłam po prostu w notatniku pisać kod, który potem zapisywało się z końcówką .html więc pewnie gdzies możesz kupić sobię domene i taki kod wkleić
    PS. Tak głupio mi pytać, ale chciałam spytać jak tam ten Twój komputer bo tak odnośnie to czytelnika miesiąca i wgl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że piszesz, zajrzyj na mejla. :)

      Usuń
    2. Hej :) Też chciałabym się dowiedzieć jak to będzie z tym konkursem. Zapomnieć rzecz ludzka, więc o sobie przypominam :)

      Usuń
  3. Mam pojęcie, ale mało. Robiłam to w zeszłym roku na informatyce i można napisać w całości własną stronę w htlm'ie - właściwie byłam w tym najlepsza, ale jest z tym cholernie dużo zabawy, jeden znak nie gra i trzeba główkować czemu + i tak trzeba wykupić adres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten problem, że mam "informatykę rozszerzoną", a na lekcjach nic nie robimy, zapytałabym nauczyciela, ale... ZNIKNĄŁ. I nie żartuję, naprawdę, przestał chodzić do szkoły i już ponoć do końca roku ma nie wrócić. ;/

      Usuń
  4. Gify dobrałaś rewelacyjnie. xD
    Niestety nie pomogę, ale może zgłoś się do kogoś, kto w tym siedzi? Ja bym tak zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę popytać znajomych znajomych, bo inaczej chyba niczego nie wykombinuję. ;]

      Usuń
    2. Pewnie, na bank ktoś się znajdzie, to już nie taki problem jak np. parę lat temu. :)

      Usuń
    3. Tak, gify genialne. Niestety nie znam sie, więc nie pomogę...

      Usuń
  5. Niestety nie pomogę, bo sama jestem zielona w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja coś tam umiem z kodów CSS i javascripta, bo miałam w zeszłym semestrze na studiach, ale podstawy, więc też za bardzo Ci niestety nie pomogę...

    OdpowiedzUsuń

  7. zapraszam na rozdanie z SammyDress :) http://dulcescrujientes.blogspot.com/2014/05/77-wygraj-bon-na-zakupy-w-sklepie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Umiem tylko w html i to tylko na poziomie podstawowym (jestem w końcu uczennicą gimnazjum). ;) Niestety, nie mogę pomóc.
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Samodzielne zrobienie profesjonalnej strony internetowej to sprawa dla informatyka. Albo więc się mocno dokształcisz w pisaniu kodów, albo wynajmiesz kogoś, żeby Ci to zrobił;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam, jak w liceum, zamiast zrobić typową stronę w notatniku, ja zaczęłam oryginalnie tworzyć w programie FrontPage. I mogę szczerze polecić ten program:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Umiem XHTML. Możesz kupić sobie ebooka, wejść na Kurs HTML (powinno wyświetlić ci się w wujaszku, jak wpiszesz po prostu HTML). Albokupić ksiażkę. To zabiera dużo czasu, ale jest ciekawe i łatwe. Najlepszym programem do tego jest kED.
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W liceum robiliśmy coś w stylu strony o sobie, była bardzo prosta, nieskomplikowana, jak już ktoś pisał, zrobiona w notatniku na bazie kodów html... Ale zupełnie nie mam pojęcia, co z tym dalej zrobić i nawet nigdy się nie zastanawiałam. Moja rada: może napisz do kilku blogerów, którzy piszą blogi właśnie na takich swoich prywatnych stronach i spytaj? :)
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, nie mam pojęcia /

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny, nietypowy blog!
    pozdrawiam

    http://radoscpisania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. hm, wiesz, że twoje pytanie jest bardzo konkretne i bardzo ogólne jednocześnie?:) jako htmlowy imbecyl mogę ci tylko kibicować, żeby ktoś mądrzejszy udzielił ci na nie odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. home.pl mam tam stronę swojej firmy :), ale robił ją mój mąż informatyk :) Trzeba opłacić sobie miejsce na serwerze :).
    Ew. jest taka opcja na blogspocie, ale trzeba również zapłacić by skrócić nazwę bloga np. z alalalalalala.blogspot.com do alalala.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja próbowałam zrobić sobie sama stronę internetową i poległam. Serio, nie wiem jak to ogarnąć. Trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  18. hahaha :D też tak czasem mam że jak coś mnie zainteresuję to przekopię caaaały internet w poszukiwaniu odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno tu Ciebie nie było:( Szkoda, bo lubiłam Twoje recenzje...

    OdpowiedzUsuń
  20. Potrafisz zaciekawić czytelnika. Takie proste pytanie, a rozpoczęte takim wstępem, że aż się uśmiechnęłam. Wordpress czy blogger to duża baza stronek. Z tego c przeczytałam, wynika na to, że chcesz założyć stronkę, która nie będzie w żadnej z tych baz, a adres będzie kończył się po prostu dopiskiem .pl. Tutaj trzeba poszukać dobrej domeny w przystępnej cenie. Chodzi o coś w tym stylu http://www.simplesite.pl/pages/terms-of-use.aspx ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tytuł brzmi jak jakaś mądrość wygłoszona przez Sokratesa! Potrafię robić strony HTML na poziomu gimnazjalnym, ale to chyba nie jest wystarczające. Proponuję jednak pójść właśnie do jakiegoś specjalisty, wiem, że robią takie rzeczy, ale na pewno za opłatą... :)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie mam. Z tym, że zamiast do specjalisty proponuję wyszukać jakiegoś odpowiedniego studenta. Studenci niektórych kierunków często już takie rzeczy umieją ;) i nawet się czasami na necie ogłaszają chyba.

      Usuń
  22. Najłatwiej to chyba stworzyć html i wrzucić na darmowy serwer :D
    Pozdrawiam
    http://artemis-shelf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Trdune pytania zadajesz ;) Najlepiej popytać wśród znajomych; może ktoś zna jakiegoś informatyka albo osobę, która zna się na tym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trudne pytanie... bardzo trudne...
    http://karolinablonska.blogspot.com/2015/03/180-rutyna-insta.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak większość powyżej, nie jestem w stanie ci pomóc. Jedyną stronę, jaką tworzyłam w swoim życiu, była w podstawówce, ale wątpię, żebyś o takiej marzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog i rewelacyjny post. Bardzo fajnie piszesz i miło się czyta to. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wezmę swój koc i siądę płakać obok Ciebie, bo nie mam pojęcia jak się to robi ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards.
    Więcej informacji :http://ksiazkoholiczka19.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak chodziłam do gimnazjum to robiliśmy w notatniku kodem html :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj ciężkie pytanie...
    Niby tyle lat miałam informatykę, a podstawowe rzeczy tego typu to nadal magia.
    Życze powodzenia w dalszych poszukiwaniach

    http://spisanezpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mimo rozszerzonej informatyki w szkole nie mam pojęcia, jak założyć własną stronę. Nasz nauczyciel woli z nami pogadać niż nas czegoś nauczyć. Podstawa to dobry serwer i odpowiedni kod HTML. Życzę powodzenia!

    Pozdrawiam, Dakota // 97books

    OdpowiedzUsuń
  32. Musisz stworzyć kod HTML, później kupić domenę i wgrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubiłam robić strony internetowe na informatyce! Jak w ogóle można nazwać je stronami... Jeżeli chcesz stworzyć coś sama od podstaw to będziesz musiała sporo spędzać przy kompie,żeby to wszystko ogarnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega fajny post.
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  35. Programowanie html, jest bardzo zawiłe i trzeba się trochę ... trochę bardzo znać, żeby stworzyć coś sensownego. Bo w gruncie rzeczy wystarczy ci notatnik na kompie, żeby spisać cały kod i znajomość formułek i szablonu. Ale faktycznie, żeby to jakoś wyglądało i było funkcjonalne, to już wyższa szkoła jazdy

    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wstęp mega. A pytanie... ja niestety nie pomogę, bo sama nie mam pojęcia. Ale myślę, że po takim czasie już znalazłaś rozwiązanie problemu. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Baie goeie artikel 'n vriend, sou dit beter wees as die laaste verklaring plus gevolgtrekkings vir gemak in gevolgtrekkings. voortgaan met betrekking tot die geraas van die winkel Zahra kruie betroubare en grootste in Indonesië vir jou blog (sukses) is altyd suksesvol
    ==============================================
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom

    OdpowiedzUsuń
  38. Myoma ni a tumo ti o ti wa ni julọ igba ti ri lori awọn obirin ibisi eto. Myoma, Obat Miom tun mo bi uterine myomas, leiomyomas, tabi fibroma, duro, iwapọ tumo ṣe ti dan isan ẹyin ati fibrous àsopọ ti o ndagba ni inu. O ti wa ni ifoju-wipe laarin 20 to 50 ogorun ti awọn obirin ti ibisi ori ni myoma, biotilejepe ko gbogbo ti wa ni ayẹwo. Diẹ ninu awọn nkan beere pe soke si 30-77 ninu ogorun awon obirin yoo se Mengenal Penyakit Miom Serta Gejalanya Yang Perlu Di Waspadai agbekale myoma igba nigba won ibimọ years, o tilẹ nikan nipa kan eni ti awọn myoma ni o tobi to lati Penyebab Miom ṣee wa-ri nipa a itoju ilera olupese nigba kan ti ara ibewo.
    Ni diẹ ẹ sii ju 99 ogorun ti igba ti myoma, ko lewu (ti kii-cancerous). Biaya Operasi Miom Awọn wọnyi ni èèmọ ko ba ti wa ni nkan ṣe pẹlu akàn ati ki o ko mu a obirin ewu fun obo akàn. Nwọn ki o le jẹ ti awọn orisirisi titobi, Vig Power lati iwọn ti a pea si awọn iwọn ti a Softball tabi kekere girepufurutu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ne të sigurojë drogë për trajtimin e problemeve të ndryshme shëndetësore, duke përdorur një droge që është furnizuar tashmë me grurë mund të kuruar sëmundje plotësisht.
    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie bloga. : )
Jeżeli zostawisz po sobie ślad na pewno Cię odwiedzę.

Czytelnicy:

Facebook

Było tu...

Przenieś się w czasie:

Kaśka podrywaczka - Marta Fox

Zaglądam:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wina Gwen Frost

Czwarta część serii Akademia Mitu.

Przed moimi oczyma mignęła twarz – najpotworniejsza, jaką kiedykolwiek ujrzałam. Mimo że ze wszystkich sił starałam się zapomnieć o tym, co się stało, widziałam go wszędzie. To był Loki – bóg złoczyńca, którego uwolniłam wbrew własnej woli. Powinnam była zgadnąć, że moja pierwsza prawdziwa randka z Loganem Quinnem zakończy się kompletną porażką. Gdybyśmy wpadli w zasadzkę żniwiarzy albo wdali się w jakąś przypadkową bójkę, byłabym mniej zaskoczona. Ale dać się aresztować podczas popijania kawy w modnej knajpie?Tego nie przewidziałam. Zostałam oskarżona o dobrowolne udzielenie pomocy żniwiarzom w uwolnieniu Lokiego z więzienia – a osobą, która prowadzi przeciw mnie rozprawę jest Linus Quinn, ojciec Logana. Najgorsze, że niemal wszyscy w akademii uważają mnie za winną tej zbrodni. Jeśli mam z tego wyjść cało i zdrowo, muszę się sama zatroszczyć o obronę…

Książka w mieście