Content

Szukaj w blogu

poniedziałek, 24 lutego 2014

Zapowiedź: Mroczne umysły - Alexandra Bracken

tutuł: Mroczne umysły
autor: Alexandra Bracken
wydawca: Otwarte
premiera: 1-04-2014


Co musi się wydarzyć by rodzice wysłali własną córkę na pewną śmierć?
Co jeśli między nami są ludzie, którzy posiadają niezwykłe zdolności?
Co jeśli jest ktoś, kto kontroluje nasz umysł?

Poznajcie Ruby. Ruby potrafi wedrzeć się do Twojego umysłu, a nawet wymazać wspomnienia. Jako dziecko została wysłana do obozu „rehabilitacyjnego” dla podobnych do niej. Zieloni, Niebiescy, Żółci, Pomarańczowi, Czerwoni.

Ruby została przydzielona do Zielonych, ale w rzeczywistości jest ostatnią z Pomarańczowych. Ukrywa to, żeby przetrwać.



„Mroczne umysły” wkrótce w księgarniach!

13 komentarze:

  1. Bardzo chciałabym przeczytać, z niecierpliwością czekam na premierę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo ciekawa i liczę na coś naprawdę dobrego. :)

      Usuń
  2. Fabuła mnie zaciekawiła, ale okładka naprawdę nie podoba mi się :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka mi też nie przypadła do gustu :/ Ale, nie ma co osądzać książki po... :)

      Usuń
    2. Niby się po okładce nie ocenia, ale czasem jest ciężko :) Raczej rzadko okładki mnie zniechęcają, ale czasem, okładki są tak cudne, że o czym książka by nie była, to na mojej półce leżeć musi, chociażby, żeby podziwiać :)

      Usuń
  3. Zapowiada się całkiem fajnie, być może sięgnę. Ale oczywiście poczekam na recenzje i opinie. :) Okładka nawet nie jest zła, mnie sie całkiem podoba. Chyba będzie pasowała do treści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jak najszybciej nadarzy się okazja ku temu, abym mogła przeczytać tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem bardzo chce poznać tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś już ktoś o tej książce wspominał - powtórzę się - czekam, bo zapowiada się co najmniej ciekawe od strony fabularnej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam na tą książkę wielką ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po okładce to bym powiedziała, że to jakaś obyczajówka o zbuntowanej nastolatce z rockowego zespołu :) A tymczasem - proszę, proszę, jakie miłe zaskoczenie :)
    Może nie będę szukać na gwałt, ale jak się trafi, to chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, bo również zwiodła mnie okładka! Zapowiada się całkiem ciekawa powieść (oby taka była). :P

      Usuń
  9. Nie jest to kategoria książek, za którą przepadam, ale posiadanie kontroli nad cudzymi decyzjami, jest dość intrygujące. Jednak z drugiej strony uwielbiam u bohaterów posiadanie zdolności paranormalnych. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie bloga. : )
Jeżeli zostawisz po sobie ślad na pewno Cię odwiedzę.

Czytelnicy:

Facebook

Było tu...

Przenieś się w czasie:

Kaśka podrywaczka - Marta Fox

Zaglądam:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wina Gwen Frost

Czwarta część serii Akademia Mitu.

Przed moimi oczyma mignęła twarz – najpotworniejsza, jaką kiedykolwiek ujrzałam. Mimo że ze wszystkich sił starałam się zapomnieć o tym, co się stało, widziałam go wszędzie. To był Loki – bóg złoczyńca, którego uwolniłam wbrew własnej woli. Powinnam była zgadnąć, że moja pierwsza prawdziwa randka z Loganem Quinnem zakończy się kompletną porażką. Gdybyśmy wpadli w zasadzkę żniwiarzy albo wdali się w jakąś przypadkową bójkę, byłabym mniej zaskoczona. Ale dać się aresztować podczas popijania kawy w modnej knajpie?Tego nie przewidziałam. Zostałam oskarżona o dobrowolne udzielenie pomocy żniwiarzom w uwolnieniu Lokiego z więzienia – a osobą, która prowadzi przeciw mnie rozprawę jest Linus Quinn, ojciec Logana. Najgorsze, że niemal wszyscy w akademii uważają mnie za winną tej zbrodni. Jeśli mam z tego wyjść cało i zdrowo, muszę się sama zatroszczyć o obronę…

Książka w mieście