Content

Szukaj w blogu

niedziela, 16 lutego 2014

[SZYBKI KONKURS]: Poznaj mnie lepiej.


Ostatnio stwierdziłam, że blogerzy książkowi, to bardzo tajemniczy ludzie, większość z nich ukrywa się pod pseudonimami(tak jak ja) i niewiele można się o nich dowiedzieć, pomyślałam, że fajnie byłoby dać się trochę poznać swoim czytelnikom. Tylko jak?
Zastanawiałam się nad jakąś nową serią np. tydzień w zdjęciach, w której moglibyście zobaczyć, jak spędzam czas, co się ciekawego dzieje w moim życiu. Ale później stwierdziłam, że to chyba jednak głupi pomysł, bo może was to nie zainteresować.

Dlatego postanowiłam zorganizować mini i szybki konkurs.
A będzie on polegał na tym, że... przez następne trzy dni możecie zadawać mi pytania, w następną niedzielę ja na te pytania odpowiem, a autora jednego z nich - tego, które mi się najbardziej spodoba, nagrodzę książką.

Regulamin konkursu:


1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga w trzech słowach, który znajduje się pod adresem: http://ksiazkiiherbata.blogspot.com/.
2. Biorąc udział w konkursie oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem i zgadzasz się z jego postanowieniami.
3. Sponsorem nagród jest właścicielka bloga w trzech słowach.
4. Nagrody będą wysłane tylko na terenie Polski.
5. Warunki wzięcia udziału w konkursie:


  • publiczne obserwowanie bloga w trzech słowach - anonimowi nie mogą brać udziału
6. Wygrany ma 5 dni na nadesłanie swoich danych adresowych na adres mailowy: ksiazkiiherbata@interia.pl 
7. W razie nie wysłania przez zwycięzcę danych adresowych w wyznaczonym terminie, zostanie wybrany inny zwycięzca lub nagroda przepadnie.
8. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 30 dni roboczych od dnia otrzymania adresu.
9. Nagrodą jest książka, zwycięzca będzie miał możliwość wybrania spośród pozycji: Kroniki ciemności. Łowca demonów, Atlanci. Kakrachan.

10. Nagrodą jest książka pochodząca z biblioteczki organizatora konkursu.
11. Konkursu trwa od 16 lutego do 19 lutego 2014 roku do godziny 23:59.
12. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu na blogu w trzech słowach.

13. Zadanie konkursowe polega na wymyśleniu pytania skierowanego do autorki bloga i przesłanie go na adres mejlowy: ksiazkiiherbata@interia.pl, wpisując w wiadomości również nick, pod jakim obserwuje się bloga, w tytule wiadomości wpisując "SZYBKI KONKURS".

14. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.


Tego nie musicie robić, ale byłoby miło, gdybyście:
- dodali podlinkowany baner(ten widoczny u góry) na swojego bloga
- polubili fanpage w trzech słowach na facebooku(możliwość kliknięcia jest po lewej stronie)

24 komentarze:

  1. Fajny konkurs. Jak coś wymyślę, to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs, ale jak na razie pomysłu na pytanie brak ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. A zadajemy tylko jedno pytanie czy można kilka?

    OdpowiedzUsuń
  4. O, zawsze mam dużo pytań, nareszcie mogę to wykorzystać :3

    OdpowiedzUsuń
  5. To może ja mam takie jedno.
    Czy masz obsesję na punkcie włosów lub paznokcí?

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: nieidentyczna
    1. Jakie trzy słowa najlepiej charakteryzują ciebie?
    2. Książka to dla ciebie...

    Zapraszam także do siebie - www.nieidentyczne-polki.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, pytania na mejla! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może coś wymyślę :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zadałam kilka pytań. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę coś koniecznie wymyślić, bo nagrody kuszące :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam parę pytanek, mam nadzieję, że dotarły ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, dzięki za informację ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na wyniki :) Kilka pytań poleciało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na wszystkie odpowiedziałam, tylko nie mogę się zdecydować, które nagrodzić. :c

      Usuń
    2. Moje, hihi. :P
      Nie mogę się doczekać, aż przeczytam te pytania, bo pewnie pomysłowość niektórych może zaskoczyć. :)

      Usuń
  14. Kiedy wyniki tego konkursu (ciekawość mnie zabija :D)? Dziś albo jutro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie będę zbyt zajęta jedzeniem pączków, to postaram się jutro. :)

      Usuń
    2. Ok, to czekam! :) Ja już zaczęłam, ale tylko dwa pączki. Jutro będzie więcej. :D

      Usuń
    3. Ja juz mam dosc na dziś tego pączkowego szaleństwa :D Czekam w napięciu ;)

      Usuń
  15. I'm sorry to cause inconvenience to you, but we were greatly assisted by the information / news that you serve, Go ahead and good luck

    obat telinga bernanah
    obat penghilang bekas luka di apotik
    salep penghilang bekas luka bakar

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie bloga. : )
Jeżeli zostawisz po sobie ślad na pewno Cię odwiedzę.

Czytelnicy:

Facebook

Było tu...

Przenieś się w czasie:

Kaśka podrywaczka - Marta Fox

Zaglądam:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wina Gwen Frost

Czwarta część serii Akademia Mitu.

Przed moimi oczyma mignęła twarz – najpotworniejsza, jaką kiedykolwiek ujrzałam. Mimo że ze wszystkich sił starałam się zapomnieć o tym, co się stało, widziałam go wszędzie. To był Loki – bóg złoczyńca, którego uwolniłam wbrew własnej woli. Powinnam była zgadnąć, że moja pierwsza prawdziwa randka z Loganem Quinnem zakończy się kompletną porażką. Gdybyśmy wpadli w zasadzkę żniwiarzy albo wdali się w jakąś przypadkową bójkę, byłabym mniej zaskoczona. Ale dać się aresztować podczas popijania kawy w modnej knajpie?Tego nie przewidziałam. Zostałam oskarżona o dobrowolne udzielenie pomocy żniwiarzom w uwolnieniu Lokiego z więzienia – a osobą, która prowadzi przeciw mnie rozprawę jest Linus Quinn, ojciec Logana. Najgorsze, że niemal wszyscy w akademii uważają mnie za winną tej zbrodni. Jeśli mam z tego wyjść cało i zdrowo, muszę się sama zatroszczyć o obronę…

Książka w mieście