Content

Szukaj w blogu

piątek, 10 maja 2013

Chciałabym, chciała. - maj/czerwiec

Nie samymi opiniami żyje człowiek, dlatego też zaczynam nowy(comiesięczny) cykl na blogu, będę w nim pokazywać wam zapowiedzi i nowości, które mnie zaciekawiły.

Z majowych i czerwcowych książek najchętniej przeczytałabym:


Co wylądowało w lesie Rendlesham? Mateusz Kurdański

Anglia rok 1981.
Dwie rywalizujące ze sobą grupy nastolatków. Czworo Anglików, para Amerykanów, dwóch braci pochodzenia polskiego. Co z takiej mieszanki może powstać?
Uwikłani w nieziemski ciąg wydarzeń, muszą połączyć swoje siły żeby przeżyć jeden bardzo intrygujący i tajemniczy dzień 11 lipca 1981 roku.
Co takiego przydarzyło się owego dnia na wschodnim wybrzeżu Wielkiej Brytanii?
Co takiego widzieli, że na zawsze zmieniło ich życie?
Kogo kocha Maggie?
Kim były istoty, które ich ścigały?
Co z tym wszystkim wspólnego miało wojsko USA?
Ile jedzenia może pomieścić brzuch Piguły?
Jeśli lubisz humor, przygodę, fantastykę oraz nietuzinkową historię miłosną zapraszam do lektury.
A dowiesz się, co wylądowało w lesie Rendlesham.
Więcej o książce na: http://www.wlesie.com

Drozdy. Dotyk przeznaczenia Chuck Wendig

Miriam Black wie, kiedy umrzesz. Ma niewiele ponad 20 lat, ale widziała już, jak umierają setki ludzi: w wypadkach, w szpitalnych łóżkach, w domu, na ulicy, wszędzie. A raczej: jak umrą. Ponieważ Miriam Black widzi przyszłość. Wielokrotnie próbowała ją zmienić – bezskutecznie. Teraz ma szczególny powód, żeby spróbować raz jeszcze; Louis Darling ma umrzeć z jej imieniem na ustach, a tak się składa, że Miriam go kocha. I że Louis ocalił jej życie.
Thriller, jakiego jeszcze nie było. Szaleńczo szybka akcja, ostry język, mocne sceny, autentyczne uczucia. Autor błyskotliwie miesza konwencje, czerpie z najlepszych tradycji urban fantasy, czarnego kryminału, literatury sensacyjnej i powieści drogi. Bohaterów tej książki nie sposób zapomnieć.

 Wszechświaty Leonardo Patrignani

 Według teorii wieloświatów, istnieje nieskończona liczba światów, jak i nieskończone są możliwości naszego w nich istnienia. Przypuszcza się, że te rzeczywistości nie komunikują się wzajemnie.
Alex mieszka w Mediolanie, a Jenny w Melbourne. Cienka nić od zawsze wiąże losy tych dwojga – telepatyczne rozmowy, które odbywają bez uprzedzenia, w stanie nieświadomości. Aż do chwili, gdy zdecydują się na spotkanie i odkrycie prawdy, która całkowicie zmieni ich egzystencję, niszcząc wszelkie pewniki świata, w którym żyją.


Światło Michael Grant

Od chwili, gdy wszyscy dorośli zniknęli z Perdido Beach, minął już prawie rok. Pozbawieni kontroli i opieki młodzi ludzie przeżyli głód, zarazę, bezpardonową walkę o władzę. Przetrwali. Przynajmniej część z nich. Powrót do normalności był ich marzeniem.Teraz to marzenie może się ziścić i nagle zewnętrzny świat napawa mieszkańców ETAPu lękiem. W obrębie bariery wydarzyło się wiele rzeczy, które nie znajdą usprawiedliwienia w nieświadomym niczego społeczeństwie. Śmierć, okrucieństwo, błędne decyzje, złe wybory... Co czeka na tych, którzy złamali wszystkie prawa rządzące w normalnym społeczeństwie? Może ETAP jest jedynym miejscem, w którym mogą czuć się bezpieczni?
 
Papierowe Miasta John Green 

Nastoletni Quentin Jacobsen spędza czas na adorowaniu z oddali żądnej przygód, zachwycającej Margo Roth Spiegelman. Więc kiedy pewnej nocy niegrzeczna Margo uchyla okno i, zakamuflowana jak ninja, wkracza na powrót w jego życie, wzywając go do udziału w tajemniczej i misternie zaplanowanej przez siebie kampanii odwetowej, Quentin oczywiście podąża za dziewczyną. Gdy ich całonocna wyprawa dobiega końca i nastaje nowy dzień, Quentin przychodzi do szkoły i dowiaduje się, że zagadkowa Margo w tajemniczych okolicznościach zniknęła. Chłopak wkrótce odkrywa, że Margo zostawiła pewne wskazówki i że zostawiła je dla niego. Podążając jej urywanym śladem, w miarę zbliżania się do celu Q odkrywa zupełnie inną Margo, niż ta, którą kochał i znał dotychczas.

Podwieczność Brodi Ashton

Zeszłej wiosny Nikki Beckett zniknęła w podziemiu zwanym Podwiecznością. Teraz wróciła do swojego dawnego życia, do rodziny i chłopaka. Ma tylko sześć miesięcy na to, by pożegnać się, nim Podwieczność upomni się o nią – tym razem już na zawsze. Sześć miesięcy na to, aby znaleźć odkupienie, jeśli ono w ogóle istnieje.
Nikki pragnie spędzić te cenne miesiące, zapominając o podziemiu, a
jednocześnie próbuje ponownie zbliżyć się do swojego chłopaka, Jacka,
którego kocha najbardziej na świecie. Istnieje tylko jeden problem: Cole, który śledzi Nikki z Podwieczności aż na Powierzchnię. Cole chce przejąć tron w podziemiach i jest przekonany, że to Nikki jest kluczem do jego sukcesu. I zrobi wszystko, aby ją ściągnąć do podziemi, jako swoją królową.

A wy chcielibyście przeczytać którąś z tych pozycji? Czy może marzycie o innych nowościach?

41 komentarze:

  1. Po przeczytaniu „Gwiazd naszych wina” z niecierpliwością czekam na "Papierowe miasta”, które zamierzam od razu kupić :) GONE przeczytałam dopiero dwie części ale coś czuję, że będzie to jedna z moich ulubionych serii.
    Widzę, że trochę się tu u Ciebie pozmieniało - podoba mi się :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zamierzam jak najszybciej kupić "Papierowe Miasta". Dziękuję Ci bardzo, cieszę się, że się podoba. : )

      Usuń
    2. Ja również chcę "Papierowe miasta". Od premiery trochę czasu minęło, a jeszcze tej książki nie mam. :( Do GONE jakoś mnie nie ciągnie, ale mam na półce BZRK tego autora.

      Usuń
    3. "Papierowe miasta" to też moje marzenie ;)

      Usuń
  2. "Co wylądowało w lesie Rendlesham? " widziałam na LC i powiem, że mnie zaciekawiła. Hmm.. tylko, że pewnie nie na tyle, żeby ją kupić, a zanim pojawi się w bibliotece to łohohohoh...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Niby nie moje klimaty, fragment nie przypadł mi do gustu, ale po tych pozytywnych opiniach byłabym słonna pożyczyć - o ile będzie dostępna gdziekolwiek.

      Usuń
  3. Podwieczność mam już za sobą - genialna! Chciałabym poznać bliżej jeszcze Wszechświaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwieczność jest dobra? Fragment trochę mnie rozczarował, jednak nie jest on wyznacznikiem, czy książka jest dobra. Nie sięgam po paranormale, ale może zrobię wyjątek...

      Usuń
    2. Też mi się nie podobał fragment... Wydawał się taki nijaki. Też nie jestem fanką PR, choć czasami po nie sięgam. Jednak Podwieczność u mnie nie zagości.

      Usuń
    3. Ja raczej dam szansę - opinie są rzeczywiście bardzo pozytywne. Zawsze można obadać jakąś książkę, akurat byłby to mój pierwszy paranormal od jakichś dwóch, czy nawet trzech lat! :) Poczekam trochę i być może znajdę tą książkę w bibliotece.

      Usuń
    4. Ja też pokierowałam się fragmentem, to był wielki błąd! Jestem już po lekturze i gorąco polecam! :)

      Usuń
  4. Ja bym przeczytała "Drozdy..." i to już teraz chciałabym ją mieć w swoich rękach! Zainteresowała mnie ta książka, nie powiem... ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja marzę o książce ,,Drozdy. Dotyk przeznaczenia''. Muszę ją mieć. Uwielbiam takie mocne klimaty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie do ciebie będę zaglądać :-) Tylko przypominaj się, bo tak dużo blogów odwiedzam, że czasami mogę kogoś nieopatrznie przeoczyć :-)
      Dobrej nocy :-)

      Usuń
  6. Wszystko oprócz książki Grant'a z przyjemnością bym przygarnęła :) Z miesiąca na miesiąc coraz cudowniejsze zapowiedzi *.*
    PS Dodaję się do obserwatorów, a w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najchętniej przeczytałabym:
    Wszechświaty Leonardo Patrignani oraz Światło Michael Grant :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na "Światło", a z innych to np. "Klątwa Opali" i inne nowości Jaguara. Poluję też na "Jad" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niecierpliwością wyczekuję szóstej, finałowej serii Gone! Uwielbiam ją. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam żadnej książki z tej serii, a ostatnio dużo o niej słyszałam, muszę w ferie przygarnąć do siebie 1. część.

      Usuń
  10. "Drozdy" mogą być ciekawe. i "Wszechświaty" :D NAtomiast "Co wylądowało w lesie Rendlesham" miałam okazję już czytać dzięki uprzejmości autora i jest nieźle jak na debiut.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę na "Drozdy", "Wszechświaty", "Podwieczność" oraz "Światło". To moje must have. Mam nadzieję, że przeczytam.

    Zapraszam do siebie: http://in-corner-with-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podwieczność może być interesująca:) Zapraszam do mnie - www.recenzje-cherry.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Pamiętam że jej nie znałam, wzięłam ot tak na chybił trafił w bibliotece, zaczarowała mnie okładka, treść zrobiła jeszcze większe wrażenie :)

      Usuń
  13. 'Drozdy' to coś dla mnie.
    Z checie obserwuje twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zaciekawiła mnie książka "Wszechświaty", "Papierowe miasta" i "Podwieczność" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również z chęcią przeczytałabym "Wszechświaty" - Leonardo Patrignani ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne książki wybrałaś. Pierwsze cztery pozycje niewątpliwie się dla mnie. Szczególnie "Wszechświaty" (a "GONE" muszę nadgonić trochę).
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszej pozycji nie widziałam jeszcze w żadnych blogowych zapowiedziach. Zauważyłam, że Green staje się coraz bardziej znany - kiedyś będę musiała sprawdzić, co to za jeden. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja chciałbym, chciała Papierowe Miasta Johna Greena :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa "Wszechświatów" i "Papierowych miast" :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie bardzo ciekawi "Podwieczność" i "Wszechświaty". Koniecznie będę musiała zapoznać się z tymi książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co wylądowało w lesie Rendlesham?, Wszechświaty i Podwieczność chciałabym móc już czytać!

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja już wygrałam "Opiekunkę Grobów"!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Praktycznie wszystko bym chciała, oprócz "Co wylądowało (...)" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kuszą mnie "Wrzechświaty". :)

    Chciałabym, aby na mojej półce znalazły się: Grim, Wurt, Nexus oraz Król Złodziei. Co prawda Króla Złodziei już czytałam, ale w takiej oprawie, to aż prosi się o kupno. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszechświaty, Drozdy i Papierowe Miasta muszę zakupić. Najpierw chyba skuszę się na "Papierowe miasta", bo po "Gwiazd naszych wina" mam ochotę na kolejną książkę Greena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Papierowe Miasta" są genialne, ale kompletnie inne od "GNW". Obie książki zasługują na wysokie oceny.

      Usuń
    2. No właśnie, tyle jest jednak tych tytułów, że nie wiadomo za co się wziąć! Z ciężkim sercem odkładam zakup czegoś fajnego na później i później, ale "PM" nie mogę. :D

      Usuń
  26. Cudeńka *.* Najbardziej ciągnie mnie do "Papierowych miast"!

    OdpowiedzUsuń
  27. To co mnie zainteresowało to Wszechświaty - przepiękna okłada, ciepła i miła dla oka. Na pewno ją zakupię i przeczytam. Drozdy - okładka troszkę straszna i ponura, ale historia mnie zaciekawiła, już mam zakupionego ebooka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Drozdy? Okładka mnie zaintrygowała, opis jeszcze bardziej... Poszukam jej :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za odwiedzenie bloga. : )
Jeżeli zostawisz po sobie ślad na pewno Cię odwiedzę.

Czytelnicy:

Facebook

Było tu...

Przenieś się w czasie:

Kaśka podrywaczka - Marta Fox

Zaglądam:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wina Gwen Frost

Czwarta część serii Akademia Mitu.

Przed moimi oczyma mignęła twarz – najpotworniejsza, jaką kiedykolwiek ujrzałam. Mimo że ze wszystkich sił starałam się zapomnieć o tym, co się stało, widziałam go wszędzie. To był Loki – bóg złoczyńca, którego uwolniłam wbrew własnej woli. Powinnam była zgadnąć, że moja pierwsza prawdziwa randka z Loganem Quinnem zakończy się kompletną porażką. Gdybyśmy wpadli w zasadzkę żniwiarzy albo wdali się w jakąś przypadkową bójkę, byłabym mniej zaskoczona. Ale dać się aresztować podczas popijania kawy w modnej knajpie?Tego nie przewidziałam. Zostałam oskarżona o dobrowolne udzielenie pomocy żniwiarzom w uwolnieniu Lokiego z więzienia – a osobą, która prowadzi przeciw mnie rozprawę jest Linus Quinn, ojciec Logana. Najgorsze, że niemal wszyscy w akademii uważają mnie za winną tej zbrodni. Jeśli mam z tego wyjść cało i zdrowo, muszę się sama zatroszczyć o obronę…

Książka w mieście